1 dag kvar till inflyttning!

tjenna!
I känns som att jag inte sovit någonting alls i natt typ , började 8:40 med So , kunde knappt hålla upp ögonen så jag satt och nöp mig själv i låret för att inte somna!
efter det hade vi en fet håltimme och sedan Religion , håller nämligen på med Judendomen, skit tråkig religion verkligen...
efter det var det lunch fiskburgare stod på menyn , BLÄÄH!
lunchen följdes upp av 1 timme och 20 min svenska där vi läste någon novell och sammanfattade den på 4 rader.
slut på skolan efter det.
gick hem och satte mig vid tvn och käkade mackor & väntade på mamma & pappa som kom ner till Gbg idag eftersom att det som sagt är inflyttning i huset imorn :D
ska bli så jävla skönt att få allt & alla under ett&samma tak.
Och som pricken över i:et på detta inlägg så är det bara 3 fjuttiga dagar kvar tills Tom & Love kommer :D:D:D

Kommentarer
Postat av: tom abrahamsson

3 rediga vrålåk!!!!!

2010-04-27 @ 19:58:57
URL: http://tomabrahamsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0