Cheap monday

tjeana

skön måndag, det är inte så ofta man har den känslan.
engelska först där vi tränade läsförståelse inför det snart kommande internationella provet.
idrott efter det där vi hade en typ 10 min kort teori inför provet teoriprovet på torsdag,
efter det blev det fritt som fan , jag lirade pingis med lesslie först , fick stryk som fan , efter det sopade jag golvet med Linda , Bokstavligen ...
Lunch var sedan på schemat. skitäcklig mat som vanlig , hoppas mattanten läser detta så hon kan göra något åt det.
sen var det bild i 2 timmar , blev klar med min bild vilket var jävlig skönt ! :D
efter skolan åkte jag och pappa & slängde in ljudsystemet i huset som vi ska ha där , sen handlade vi mat och sen käkade vi pizza , sällan? nej..
det var allt , jävligt ballt!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

BAMBATANT HETER DET ! och jag blev klar med din bild ! lite cred please

2010-04-19 @ 23:01:33
URL: http://kajsahellman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0