Härliga underbara väder !

tjafan!
måste bara inleda det hela med att påpeka detta underbara vänder som rör sig här i vemdalen!
creds  till gud för det!
kan ju börja att berätta lite smått om gårdagen som jag då glömde att skriva om igår.
vädret var väll lite halvt bra men ändå okej lixom.
sedan körde jag väldigt mycket bil igår faktiskt, väldigt kul det!
idag har det ju som sagt  varit ett sweet väder här , eller det är det förtfarande , några plusrader och en stor gul sol på en helt superblå himmel !
körde mamma&pappa till längdskidsspåren och satt kvar i bilen och spelade lite skön musik medans dom stakade sig igenom spåren.
när dom kom tillbaka slängde dom in skidorna i bilen och jag körde tillbaka .
fan vad jag älskar att köra bil ! :D
nu ska jag ut på altanen och bögsola lite.
c ya guys!

Kommentarer
Postat av: mimz

ooohh philip kör bild och grejs ;)!

2010-04-03 @ 19:00:28
URL: http://mimmisofiaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0