hey soul sister!

tjabba!

försov mig lite imorse,men sånt händer ju ibland!
efter det så stod det håltimme på schemat.
självklart var det skitväder så det var inge kul att sitta ute heller.
efter det hade vi religion men den behövde vi inte vara på för att det var någonting som skedde som blir för långt att skriva om här.
efter det hade vi svenska där vi bara pratade om en novell vi skulle skriva, lånade en bok och snackade förjävla länge om Seth och varför ha blev avstängd från skolan , palla att varenda tjej i klassen som aldrig öppnar käften i vanliga fall skulle börja gräva fram massa överdrivet förvrängda historier om vad Seth typ hade gjort mot dom , Jag ,Philip Gustafsson säger såhär- varför ens ta sig tid att ljuga om sånt när han redan har blivit avstängd . det är ju det ni (och alla andra vill) så det är bara att gilla läget , det gör jag i alla fall !
med det sagt vill jag bara säga att det är nu idag prick 7 dagar kvar till inflyttning för mig, känns både bra och dåligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0