I can walk on water , i can fly

what's happening , what's good ?
helt ok tycker jag att börja 10 i 10 och sluta 10 över 12 ?:)
direkt efter skolan trampade jag iväg till Actionparken för att undvika att stället skulle vara knökarfullt av skatare vilket blev en framgång!.
kunde nästan använda hela parken utan att behöv.a oroa mig för att en bräda skulle komma rullandes framför cykeln min (Y)
det var så fruktansvärt varmt ett tag så det inte gick att cykla även om jag bara hade tischa och jeans!
efter att jag cyklat en sväng så drog jag hem och blev hämtad av pappa & co.
vi stack till Långedrag för att visa mormor ett hur vi tittade på innan vi köpte huset vi har nu.
efter det drog vi en Pizza och stack sedan hem.
there you got it !
BTW , mamma har lovat att betala en ny sadel till mig för att hon ville inte att jag skulle rulla på en trasig sadel :P
det är ju ganska awesome , bild kommer här !
United Squad Corduroy seat
United Squad Pivotal Corduroy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0