last footstep in my house

ja då har man kommit till det stadiet som man gått och väntat på , nämnligen den dagen då man tar sitt sista fotsteg i huset i Gävle , men det var jag ju inte ensam om , Min Awesome Broh , Tom tog ju även han sitt sista fotsteg där ..
Denna helg försökte jag & TOm få att gå så sakta som möjligt genom att typ mest sitta och dricka kaffe med Love :P
det har varit väldigt skönt att bara sitta i solen eller i soffan hemma och hälla i sig typ 4 koppar :)
i Fredags kom sötMalin hem till mig och Klippte både mig & tom , blev riktigt bra faktiskt :)
det tackar vi för !
efter det hjälpte jag & Tom pappa med att lasta av och i , ur , upp , ner och på med saker på en trailer.
efter det stack jag & Tom som två avlöningar tillBuddy's för att äta en välförtjänad pizza !
Även love rullade dit på sin långplanka.
in mot kvällen drog vi till plaaza ett tag sen stack vi tiill en fest som "BK" hade fixxat som vi inte var bjudna på.

Lördag: 10% sol 60% Tom&Love 30% Kaffe !
Söndag: jag & Tom käkade en robust frulle hemma hos han sen bar det av till mig för att packa ur mitt rum.
efter det stack vi till plaaza ett tag där  vi började bråka med tre TURKAR , skit jobbiga verkligen!
efter det bar det av till mig för att sitta och dricka cola en sista gång på mig framsida i solen innan jag jag stack till götet !
underbart va det !
sen  sat jag bredvid en jävla alkolist på tåget mellan sthlm & Gbg. killen hällde i sig två Vinflaskor på 3 ca. 3 timmar ! :O
klev in i lägenheten runt 11 , gjorde nudlar och sen lade jag mig.
hare bra så hörs vi sen ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0