slö som jag är !

hej som fan!
blivit riktgt glest med inlägg denna helg , ger er en liten update på vad som hänt helgen ut,
here we go...
Fredag: Gick i skolan fram till lunch för att hinna med tåget som gick 13:42 , kom fram till gävle runt 19 , då stod Tom, Kevin, Love, Elin, Hedvig , Molly & Felicia och väntade på mig , kunde man aldrig tro:)
efter det lilla uppmötandet slutade det med att endast jag & Tom for hem till mig för Tacos och lite allmänt chill.
vi blev inte långvariga  utan vi stack ut och drog ihop min cykel och stack till plaaza ett tag.
vi hann vara där i typ 40 min innan jens ringde tom och ville att vi skulle möta honom utanför Buddy's.
orkar inte berätta så detaljerat mer än att det blev en fyjävla överraskning för mig där gänget som jag rabblade upp vid uppmötelsen av mig var inblandade plus Linn, Joel, Jenny & Malin , sjukt kul var det , ett tecken på att ens vänner bryr sig om en , och gudarna ska veta att jag bryr mig inge mindre om dom !<3
efter det blev det lite mer cykling i plaaza innan jag & Tom  cyklade trötta hem till mig.
Lördag: Inte alls lika bra väder som i fredags men det gjorde inte så mycket.
Dagen började i stort sett med att jag & Tom cyklade ner till Intersport där Tom fick spänna mina ekrar i bak , det är jag djupt tacksam för :)
efter det stack vi till plaaza för att cykla med Coffe & Love , vi käkade även kebab och gled hem till Coffe där han fick pisk av Tom i MX vs. ATV Reflex , pojken blev så sur så han slog sönder knogarna mot sin skrivbordstol , men som en smart man en gång sa , man kan inte vara bra i allt! :)
senare in mot kvällen cruisade jag & Tom runt med pappa i S5:an.
det var riktigt skönt faktiskt , var ett tag sen , ännu roligare att göra det med en awesome kompis :)
efter det skjutsade pappa ut oss till Hedvig och Elin i Järvsta , lite häng där , sen blev det taxi hem .
Söndag: Jag & Tom gled än en gång ner till Intersport och köpte slang till mig som hade punka. efter det blev det blev det plaaza ett kort tag sen stack jag hem , även Tom & Kevin följde med , jag åkte till götet runt 3, kevin fick låna min hojj så länge med regeln finns alltid och den ska han hålla (He breaks , he pays.)
på vägen till götet blev pappa stoppad av en civilsnut som vi tydligen hade kört om , han fick böta 3700kr .... kul , kunde han köpte en ny ram till mig plus en fälg typ :(
mer händelserikt blev det inte.

Kommentarer
Postat av: mimz

tönt du har ju inte av dig

när du är i gävle! :(

2010-04-20 @ 21:36:53
URL: http://mimmisofiaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0