We're gonna make it our own way!

tjenis
skit dåligt med updates under några dager nu , anledningen till det är för att det har helt enkelt varit fullt ös medvetslös precis hela tiden ! :D:D eller hur Tom? ellerhur ?!!

ONSDAG: jag och love först i valbo där han köpte data väska , sen träffa vi tom med & co. på stan och vi vandrade vi bara runt , sen drog jag , kevin , love och tom hem till love där de blev chill .
sedan drog jag och love med oss Malin och Bea på fest hos rasmus där det va riktigt awesome stämning.
slutade med att jag sov hos Tom den kvällen .

TORSDAG: om jag ska vara ärlig så kommer jag bara ihåg att jag & Tom var på filmkväll hos Hedvig där även supersnygga Elin var , vi kollade lite på film vi lyssnade skön mjuss , allt var ostress alltså :)
FREDAG: Det vara bara en sak vi alla tänkte på denna dag.
att RÖJJA på Rasmus fest!
och det kan jag lova att det blev !
så sjukt kul var det , riktigt förbannat kul asså!
slutade den dagen med att jag, Moa  och Felicia krashade hos Tom.
LÖRDAG: Ännu en chillkväll hos Sötbrudarna Hedvig & Elin.
SÖNDAG: typ hojjat som fan faktiskt , så underbart väder, stekande sol hela dagen !
in mot kvällen har jag packat ner cykel och kläder som ska med till götet nu denna vecka :)
det var den updaten det !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0