Erase me....

WHUTUP???

yo. skola som vanligt då.
lite NO sen vare dags för årets/mitt livs första ekonomilektion, skit kul faktiskt , på riktigt alltså!
efter skolan blev det att glida ner på stan där det blev en ny basebolljacka och ett par skitsnygga Matix manchesterbrallor !
Men nu äre slutshoppat för min del !
efter stan drog jag och John H som vanligt hem till mig och dunkade sick beats ett tag innan vi stack iväg igen ...
men nu sitter vi här och lyssnar på goa låtar igen och vet inte vad vi ska hitta på alls...
Men imorn vet vi absolut vad vi ska göra !
vi ska på NRJ in the park och se vad dom har att erbjuda !
peace..

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Myself and my other half ska också dit, see you there !

2010-08-26 @ 21:25:56
URL: http://kajsahellman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0