slö helg...

tjenare!

Som sagt så ägde ju nrj in the park rum på liseberg i fredags och jag,Lilljohn,storjohn,linda,kajsa och joel var ju där tillsammans med tusentals brats, fjortisar och allmänna randoms..
det var faktiskt ett jävla drag drag där lär jag säga  !
efter det stack vi ner mot stan och skilldes åt ,jag , lilljohn och storhjon drog till condeco och fikade ett tag sedan stack jag och storjohn hem till honom där vi sov.
Vi vaknade runt 13.00 hemma hos honom på lördagen och tog en lång frukost sedan åkte vi hem till mig där jag duschade och fräshade till mig lite innan vi stack ner till stan igen...mot kvällen så träffade vi Ryan och hände lite med honom innan jag och John drog hem till mig med chinamat!
Vi vaknade klockan 14.00 idag.... hatar när man sover bort hela dagen ...suger  !
men men vi drog ner mot stan och vandrade runt lite innan vi sedan träffade kamilla:)
det är ta mig fan allt som hänt denna helg!
peace ut !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0