back in the days !

tja !
Länge sen som fan kan man lungt säga !
hur har ni haft det ?
jag har i alla fall haft den bästa vecka på väldigt väldigt länge kan jag då lugnt säga:)
Som många av er vet så har jag och min Broh Tom varit på Marstrand och jobbat en vecka, okej det kanske inte låter så kul men vi har haft det så obeskrivligt fritt och kul!
fester så gott som varje dag , skööna peep's över allt osv , vad meer kan man begära , inte för att jag och Tom festade varje dag men ibland så !:D
dessvärre så åkte Tom hem idag och jag har jobbat på mitt vanliga sommar jobb , sug sug sug , han hade lätt kunnat stanna 99år till om han hade velat , nemas problemas lixom !
aja , men jag kommer i alla fall till gävle snart ändå så :)
justja fick ett par hörlurar på jobbet idag ja !
skullcandy lowrider , yellow and crome helt nya i förpackningen :D

Kommentarer
Postat av: mimz

hörru din lilla skit

när kommer du till gävle egentligen?..

long time no seen now!

2010-07-16 @ 15:53:15
URL: http://mimmisofiaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0