Girl you take me hiiiiiiigher !

TJA!
Hade info möte idag om hur saker och ting på marsstrand skulle gå till nästa vecka , vilket innebar sovmorgon i morse så i stället för att kliva upp klockan hav 6 så klev jag upp klockan 10:D
efter det skjutsade pappa mig till jobbet , det blev till att montera soptunnor.
sedan hämtade pappa mig igen runt , 4 och vi stack och köpte högtalare till mig :D:D
HAPPY PONY!
så nu har man dunkat musik för hela slanten och hunnit varit till liseberg ett tag med , men vi hörs hörrni ! :)

Kommentarer
Postat av: mimZ

DUDE! när kommer du till gävle?

saknar dig din lilla skit :)<3

2010-07-05 @ 17:47:31
URL: http://mimmisofiaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0