happpppy pony!

tjaaa Faan !

idag är jag en glad människa !
okej , min syster + de flesta vännerna i Gävle börjar gå mot sommar lov , vilket inte jag gör....än.
jag går ut den 15de .. sent som fan enligt mig , men men ...
Idag har sjävla skoldagen gått smooth som fan !
hade matteprov på morgonen , klarade det lätt , sen hade jag låååååååång rast sedan SO-prov , gick bra som fan , minst vg!
sen i går fick jag tillbaka min svenska novell som jag även där fick vg !
fan , hade nästan glömt bort känlsan då man får mer än G :O
skönt var det i alla fall :D
efter skolan stack jag hem , mamma köpte glass från glassbilen , hehe hej jag är 4 år och älskar glassbilen !
runt 6 så sjösattes våran båt som kommit idag från Gävle , äventyrligt måste jag säga  !
jag det är allt som hänt idag i alla fall ! .
FREDAG FOR THE WIN ! !!!



Kommentarer
Postat av: weronika

shit vad duktig du är Phille! Tråkigt att alla lr nästan alla får sommarlov och inte du...suck.

Hoppas vi ses snart iaf....=)

2010-06-09 @ 22:11:29
Postat av: tom

snart så broooh, du och jag igen! faaan längtar!!!! :D

2010-06-10 @ 00:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0