lite motivation.

hej.

alla vet nog hur det känns när man märker att ens motivation börjar sakta men säkert att försvinna ?
kanske att man tröttnar på att spela fotboll , hockey , innebandy eller kanske till och med ridning ?
precis det har hänt mig , nu först vaknade jag en morgon och kände att jag inte ville cykla nå mer alls , jag fattade inte vad som hände men så var det i alla fall , ska jag vara helt ärlig så blev jag typ besviken på mig själv över detta , tyckte att jag själ var ett misslyckande som bara kunde sluta på dirr men något som man brunnit för i ett bra tag!
aja så är det i alla fall och jag ska sälja cykeln , nu mer blir det bara stekplanka att glida omkring på , men det är inte fy skam det heller , har ju nya hjul och kullager så det ska nog funka.
men nu har jag inte tid att grubbla mer , vi hörs senare ,....... om ni vill :)<3

Kommentarer
Postat av: mosing

haha föööör söt bild

2010-06-08 @ 22:13:19
Postat av: Kajsa

I'm here for ya brother !

2010-06-08 @ 22:15:07
URL: http://kajsahellman.blogg.se/
Postat av: tom

life goes on broh!

2010-06-08 @ 23:39:34
Postat av: Victoria

2010-06-09 @ 00:09:55
URL: http://nineintheafternoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0