WE NO SPEAK AMERICANO!

tjahahah!

händelseriktad idag ! , eller nja nu ljög jag..
fast lite grejjer har ju inträffat !
Händelse Nr.1.
Farmor & Farfar har kommit hit på besök i den nya huset :)
kul kul att få träffa dom lite grann , dom åker hem i gen på måndag igen ..
Händese Nr.2.
jag har skaffat nytt nummer , eller ah till alla er som har comviq , resten behöver inte bekymmra sig för mitt gamla vanliga nummer kommer ändå att kvarstå:)
men mitt nya nummer är 0762353221  smsa era namn till det nummret.
justja höll på att glömma !
igår kväll så beställde jag lite saker, inget speciellt , bara kul att ha lixom:)
en The Hundreds kaffemugg och en The Hundreds handduk(liten)
yepp , that's all folks  !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0