ändå inte som du.

tjennare bloggjävel.
suveränt slapp skola idag , först engelska . lyssnade på en saga i en timme typ , sen idrott , allt från brottnng till andra kampish saker.
brer över det med lite lunch och slutligen underbara bildlektionen som håller i sig i hela 2 timmar ... hiskligt lååååång!
efter skolan drog jag , Linda och John till mc donald's där vi satt och filosoferade i typ en timma.
efter det åkte jag hel och spelade lite Skate medans jag väntade på pappa som sedan kom och hämtade upp mig för vi skulle nämnligen till huset och kika, sura är vi nu kan jag säga !
det verkar som att byggubbarna inte jobbat arslet av sig denna vecka , pappa ska ge dom en avhyvling på onsdag då han har möte  med dom..
vi handlade och åkte hem igen ..sedan dess har jag gjort det jag är bäst på , att  göra absolut ingenting!
men men men ... kommer ju hem till gävle på onsdag kväll , vi ses i dimman!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0