can't tell me nothing now.

hello!
vaknade typ nio av att Tom stod i mitt rum och tjoade för fullt.
klev upp runt 10 säkert efter en tids övertalande från Toms sida, runt 11 drog vi ner på stan och fikade med Love , sedan bar det av till Mcdonalds och sen till Max för att försöka få en gratis glass av Jens som jobbar där  men vi lyckades tyvärr inte , sög ju !
efter det drog vi och mötte upp Kevin som vi följde med hem och bara satt och gjorde NADA helt enkelt.
till slut satte det av hem till mig där vi gjorde ännu mer NADA tills jag gick utt & tvättade moppen som ska säljas, bara för att Love absolut inte ville riskera att behöva hjälpa till med moppen så gick han hem i stället.
efter att jag var klar med moppen så kom jens med cykeln sin så det blev till att ta en premiärsväng på Beman med jens , Kevin & Tom.
efter det bar det av till Tom , fast inte för kevin för han skulle festa med småtjejer som vanligt ungefär , inge illa menad alls med det Kevin !
efter att Tom käkat , duschat och förberett sig mentalt så cyklade vi hem till Love där vi inte blev speciellt långvariga för vi skulle nämligen åka bil med Johan & co.
det blev den heliga crossbussen denna gång , helt ok ljud i den och awesome folk så kvällen blev väldans rolig serru !
de va allt för denna update , c ya later damnit !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0