fuck it.

tjaa.
har inte haft orken till några inlägg under helgen så updaten kommer nu i stället.
i lördags va jag på handledarkurs med pappa mellan 10 och halv 2 sen drog jag & jens ner på stan en snabbis sen raka spåret hem till mig där jag hämtade cykeln , jävla skönt att äntligen få damma av den och ta en liten sväng.
kändes att det var ett tag sen sist !
efter det drog jag hem för att johan och Tom skulle komma och hämta mig & kevin i johans Ford sierra hahah den bilen är bra jävla awesome !
i alla fall så åkte vi hem till Tom och käkade tacos sen så skjutsade johan hem mig och kevin till mig där vi slappade på höööög nivå med hajar som hajar på tvn!
jag blev rikigt sjuk in mot kvällen med feber & halsont , så jävla onödigt.
på söndagen övingsskörde jag lite med pappa sen drog vi och fikade hemma hos morbror anders som precis hade kommit hem från thailand. trevligttrevligt
efter det åkte vi hem och packade sen slängde vi oss i bilden och åkte raka spåret till Götet.
that's pretty much it.
fred ut !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0