If you don't want to be with me , Die.

tjenis !
drog en fika med Love till att börja med , sedan drog vi hem till mig igen där vi väntade på Tom.
efter ett tag så drog dom hem till love för att jag skulle ut och övningsköra lite.
efter det drog även jag hem till Love där vi satt och spelade Skate 2 , riktigt beroendeframkallande spel detdär !
vi gick hem till mig tillslut och åt sen skilldes vår vän Tom från oss och jag & Love gick hem till honom där vi spelade ännu mer Skate 2 och vi kollade även på "The lil Wayne documantary" . älska killen !
att han gjorde top of the line musik visste man ju såklart redan men att han var så ruggigt smart och awesome som person är en annan femma , helt klart bästa kändisdockyn of the fucking time !
jag drog hem runt 22 för att packa och förbereda mig inför götet dårå!
men nu ska jag tanka låtar till mobilen och sova så ni får ha det så bra !

Kommentarer
Postat av: Love

detsamma för fa-an

2010-03-21 @ 23:32:36
URL: http://makehersay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0