I'm a rockerdude.

what's crackin'

skönt att vara ledig lär jag säga , sova länge osv.
runt 12 kom Kajsa & Linda till mig då vi väntade på att Joel skulle dyka upp vilket han aldrig gjorde.
vi gick ner mot bergakungen för att vi skulle nämnligen gå på bio!
joel dök upp till sist och vi kunde gå på bio! vihu !
Alice i underlandet 3D blev det.  hahaha kung!
efter det blev det stan där vi jag & joel släpades in i skobutik efter skobutik..
tillsist fick vi nog och alla drog åt varit håll.
man kan inte annat än att älska vädret just nu, strålande sol , klarblå himmel och inte en ända fläck med snö på backen !!! :D:D vill bara cykla just nu !
btw, var till actionparken igen för att titta om de va mycket snö kvar , knappt nånting alls lär jag säga.
aja men nu ska jag förtsätta beundra vändret så vi får höras , hej!

Kommentarer
Postat av: Love

snöar på som fan här i gävle nu! kom inte hem vad du än gör!

2010-03-23 @ 19:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0