just do what you gotta do.

tjenixxen!
idag va det samling kl.8 på skolgården , alla ettor skulle åka till ett djurreservat/zoo typ 1,5 timme ifrån Gbgcity.
väl framme delades vi upp i tre grupper .
jag & kajsa hamande i samma grupp , hon säger att djur inte tycker om henne & hon tycker inte om djur ! punktslut .
vi fick se tigrar som blev matade , vargar ,ugglor , röda pandor osv.
vi kom tillbaka till skolan runt 4 då jag tog spårvagnen till järntorget och drog till Child & spana in lite fälgar och kompletta framhjul men har sån jävla beslutsångest över vadfan man ska ha för färg på framhjulet om resten av cykeln ska va svart.
efter att jag varit där & dregglat så drog jag och pappa till Audi och kollade upp med en Joakim som sålde våran bil till oss om och när Audi rs5:an kommer in, typ sjätte gången vi frågar han :P menmen ...
allt från idag pz.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0