Love & jag vi är goda vänner....

hej hej hej!
hade två lektioner idag så det var ju rätt kolugnt!
efter skolan gick jag hem och packade ihop mina grejjer eftersom jag åkte hem till gävle idag !
när jag kom hem slängde jag mig överr luren och ringde Love som fick skjuts av sin madre som kom hit på stört.
han hade även med sig sin computzzer eftersom att han ville att "fille the mastermind" skulle lära honom ett & annat! haha
det dröjde inte länge föränn Kevin,Johan och Tom kom i Johans brors Nissan micra med 54 häst! hahah billen asså...
vi var ute och drog en sväng med den sen blev jag & Love avsläppta på stan där vi gick till Coffé house by George som stängde om tio min så vi tog oss en varsin latte med oss hem till mig.
vi satt och gjorde typ nada hemma hos mig i nån timme sen gick vi hem mot honom där jag vände om efter halva vägen och nu sitter jag här ! :)
that's all for today ! byebye

Kommentarer
Postat av: Love h

kungkungkungkung!

2010-04-01 @ 00:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0