No Baking Soda Allowed.

what up !
grym morgon men att vakna och ha ont i hela vänstra sidan av överkroppen , kan inte ta ett ordentligt andetag utan att det gör ont.. awesome hela vägen !
skolan började klockan 10 i 10 men klassråd där vi fick nytt schema och sånt .
sen var det matte där jag passade på att snacka med läraren om när jag skulle göra mina prov som jag ligger efter med eftersom att jag började efter jul så har jag halkat efter lite då.
sen var det engelska där vi skulle skriva dikter , min var kung!
sen efter engelskan skulle vi egentligen ha idrott men den va inställd så vi fick tidigare vihu !
när jag kom hem snackede jag med linn som fick fixa min header och sånt , awesome blev det , sjukt stoked ! tack linn!!
det var hela dagen det.
fred ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0