thunderstruck.

hejsan.
skön dag ändå, ingen engelska för att läraren var hos doktorn för att hans hud på händerna typ spricker eller något sånt så i stället skulle vi leta upp 20 ord och beskriva vad dom betydde utan att använda några svenska ord what so ever.
sen svenska på det , var väll som vanligt antar jag, finns inte så mycket att säga..
sista lektionen för dagen var SO , även den var som vanligt .
pappa hämtade mig efter skolan för att sedan åka tillbaka till gävle, riktigt tröttsam resa , stannade till på Mcdonalds hungrig som ett as var jag ,det blev 2 cheezeburgare , 2 mellan pommes frites och en mellan cola , dålig måltid va ?
sen när jag väll kom hem blev det raka spåret till coffe house där jag satt en stund med Malin & Jullan.
efter det kom jens och hämtade mig så träffade vi Love och hängde med honom resten av kvällen.
that's it ! fred ut
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0