Birds flying high tonight

tji..tjenare!

ledig idag faktiskt , riktigt skönt faktiskt , blivit riktigt mycket plankstek idag i det fina vädret !
dessutom har ju John Huge skaffat planka han med vilket gör det hela mycket roligare!
Jag har till och med varit lite kreativ idag minnsann! slet bort min griptape och skaffade röd istället !
riktigt kaxigt blev det , ska skaffa jätte röda hjul med , men inte än på ett tag , nej! det får vänta..
Fan vad jag vill till Gävle , Vill Vara med Tom och massa andra sköna typer! , vill även vara med och fira min kära vän och syster Linn Otterclou på sin 18års-dag :(
AJA nog med peppandet , nu ska jag städa mitt rum och sedan bli aktiv framför tv:n typ !
hare bra ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0