Complication!

tjennare!

Har ju som  kanske ser inte updatat nått igår , det är för att jag hade aldreless för mycket att göra hos John Huge för att kunna finna tid till att skriva !
men i Fredags så slutade vi halv 1 då rullade jag på Gustavs skateboard hem till mig från skolan , skit jobbit vardet !
väntade hemma hos mig på att John s skulle komma hem till mig , när han väl gjort det så stack vi hem mot John Huge men vi tog fel buss och åkte åt helvete !
så kan det gå!
Väl framme blev det some serious beats med hans pappas värstingspeakers och inväntning av fler folk ,  men missförstå mig rätt , detta är ingen fest jag , det är chill !
Bestämmde mig för att testa backflip på studsmatta igen , 2 år sen sist då jag bröt foten.
gick jätte bra , satte den på 2 försöket ! :D
Justja glömmde berätta att familjen sköld kom och våldgästade oss från Gävle också:)
så Idag Lördag har jag och Victor sprungit runt på stan, vi gick även och såg Iron man 2 , helt okej faktskt :)
det är allt jag har att komma med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0