Damn straight!

yo fools!
kan ju börja med fredagen för er alla!
Fredag:skön skoldag , Engelska & svenska that's it!
drog mig hemåt direkt efter skolan och väntade in Tom & Love som rullade in hos mig runt halv 3 tiden.
Vi begavs oss nästan genast ner mot stan & Childstore där Tom införskaffade sig en ny stam och jag Topcap.
Efter det stack vi hem till mig för lite allmänt chillande.
in mot kvällen blev det en fika och lite chill med Kajsa & Linda.
efter det stack vi hem till mig och slängde fram hojjarna & stack till actionpark ett tag.
sen var det Go' natt!
Lördag:vi vaknade vid 11 , sen mötte vi John Stone . awesome dude måste jag verkligen säga !
vi var på Liseberg så gott som hela dagen!
efter det drog vi till actionpark runt 11 i kväll och bara flowade ett tag sen hem till mig, snart Go' natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0