En sån där måndag.

tjena!

idag är det måndag som sagt då va .
kan ju inleda med att vi hade engelska som första lektion idag. vi förberädde oss in för nationella imorn.
sedan var det dags för idrott där jag inte kunde vara med för att jag hostar så jag tror i bland att lungorna ska raml ur.
sedan var det Bild där vi skulle vara kreativa och aktiva vilket ingen var...
alla bara satt och pratade & typ ritade små sträckgubbar och dyligt på sina mappar.
Efter bilden stack jag, John.H & John.S hem till mig där vi satt vi datan och dunka mjuss , litade xbox, drack kaffe Latte & lekte med grannen minihund som Ceasar BTW försöker humpa-.-
När John & John stack sin väg så somnade jag till en stund , riktigt skönt !
men nu är jag uppe & studsar igen !
nu när jag sitter här och skriver för allt jag är värd så höll jag på att glömma det viktigaste!
jag har nämnligen köpt ett par Vans Authentic OG Navy för 100 spänn av John.S , i stortsätt oanvända :D
Aja , that's all I got for Today , see you Tomorrow allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0