It's fucking Onsdag!

Inte för att något speciellt händer på Onsdagar ... men ändå!

klev upp ur min för det tillfället ovanligt sköna säng runt 8:10 skulle jag tro .. ah det stämmer jag snoozade en gång och dom är 10 min .. så ja 10 över 8 gick jag upp.
Väl i skolan startade allt med MATTE.

Lite förberedning inför nationella.
palla livet den dagen då vi ska ha det...
efter Matten i allafall drog det av med NO där vi lekte nån form av lek där vi skulle sortera "farlig avfall" :P
skit kul är ju inte riktigt det ordet jag skulle använda för att beskriva det men men...
efter det hade vi hålltimme sen SO där vi pratade om lite allt möjligt.
När jag kom hem så hjälpte jag mamma Flytta lite saker om kring här i huset.
sen så har jag bara typ rensat lite klär osv.
OVER ÄND OUT !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0