Liseberg

tjenna !

idag vaknade jag första gången kl 7 imorse pGA att Min hund , Ceasar hoppade upp i sängen , vaknade senare runt 10 av att Victor kom in i mitt rum , vi drog i oss nått att äta sen for vi ner mot Liseberg runt 12 när dom öppnade.
vi var där till kl 3 då vi gick hem till mig igen för att Victor & Adam skulle packa innan dom åkte hem runt 4.
sen dess har jag bara degat framför tv och pratat med Tom några gånger via mobilen då han var  med Malin , saknar dom två verkligen..:(
YES PÅ TORSDAG BÄR DET AV TILL THE CITY THAT NEVER SLEEPS ..AKA NEW YORK!!!!!
see you in the fog !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha ungefär så jag skulle tänka mig det skulle låta om du sjöng ;)

2010-05-10 @ 16:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0