Nationall Exam!

whuuurrrruuup?!

Började dagen halv 9 med nationella prov i Engelska , Drog av med både Hör&Läsförståelse .
Gick tillräckligt bra för att jag borde vara nöjd i alla fall , eller ah ...det kändes bra i alla fall =)
efter Nationella hade vi 1 timmes håltimme innan Religionen som blev typ inställd PGA. möte osv..
Sen dammade vi av med svenska där vi skrev novell för allt vi var värda , den ska även vara tillräckligt mycket skriven för att ha något att lämna in på fredag då Ann-Marie vill se om vi är på rätt spår...eller något åt det hållet.
Efter skolan Vare Straight home som gällde , kände mig lite Nördig så jag satte mig i soffan och lirade lite lite lite ... GTA :P
efter det bar det av till IKEA med mamma.. köpte lampor till mig & systra mi sen full rulle hem igen och nu sitter jag här och skriver till er guys !
men det ska det bli ändring på nu :) i alla fall för några timmar!
höres.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0