skitväder . nya kläder !

tjenna alla happy ponies !

hela dagen började typ runt 8.40 i skolan då vi hade So... inte det roligaste kanske men ändå inte alltför kasst.
sen var det No då vi skulle lyssna på presentationer , jag har min den 8de juni så har ett litet tag till på mig innan jag står där framför klassen och blir tomat i ansiktet.
sen var det Religion då vi jobbade med våra projektarbete.
efter det var det lunch sen så skulle vi lyssna på en Författare som kommit till våran skola , Per nilsson hette han..
rolig filur faktiskt.
Efter det så bar det av till Carlings där jag fick med mig ett par byxor och 2 stycken tishor! askalas!
Och nu ska det bli lite skärpning här ! nu ska jag inte glömma bort bloggen , kan inte lova att det blir inlägg varje dag , men det ska inte va he hel jävla vecka i mellan i alla fall ! annars får ni ha det så bra så länge !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0