A hell of a fun time !

tjena !

mycket händelserikt dom senaste dagarna !
Tom OC. kom i onsdags natt.
Tordagen gick jag i skolan som vanlligt , sen så hängde jag med Gävle gänget resten av dagen/kvällen.
Fredagen så gick jag i skolan ett kort tag bara för vi hade endast en lektion , sedan så åkte jag hem , gjorde iorning mig och stack sedan till supercrossen för att hinna kicka i depån, kolla lite träning och käka innan supercrossen började på riktigt , halv 7 började "The real deal" så att säga och jag kan bara säga att det ligger på min lista på dom coolaste sakerna jag någonsin sett kan jag ju då lugnt säga , SAMMA SAK NÄSTA ÅR!
Runt 10 var hela showen slut och vi begav oss till Johan och Emils buss för att fortsätta festen , vi var ett helt gäng faktiskt , trodde det skulle bara vara oss 6 från början med det visade sig att Majid , John Huge , Joel , ryan och Gustav också skulle med  !:)
På Lördagen så blev det lite liseberg på förmiddagen innan gävlefolket började rulla hem.
aja , orkar inte skriva mer om helgen...
Men idag så köpte jag en grön Ipod shuffle 2gb i alla fall :D
peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0